Tuesday 11 February 2014

Katy Perry Seksi Berbaju Transparen Jelas Menampakkan Bentuk Badan


Katy Perry Seksi Berbaju Transparen Jelas Menampakkan Bentuk Badan| Berpenampilan seksi dan agak sedikit terbuka sebenarnya sudah menjadi gaya standard Katy Perry . Namun rupanya bekas isteri Russel Brand itu tidak terlalu menonjol di penampilan terakhirnya . Ia kelihatan malu berat saat menerima penghargaan di acara MuchMusic Video kerana memakai pakaian yang sangat telus .


Di acara itu , Katy menerima anugerah untuk kategori artis antarabangsa terbaik . Anugerah tersebut diberikan oleh pelakon Lucy Hale . Penyanyi lagu hit single ' Fireworks ' ini kelihatan agak malu apabila memberikan ucapan kemenangan . Bahkan Katy berusaha menutup bontotnya dengan penghargaan yang berbentuk kotak persegi panjang itu ketika berjalan turun pentas .


Sebenarnya , pakaian yang sangat pas dengan badan dan menyerupai warna kulit itu dikenakan Katy untuk menyanyi di pentas . Ia tampil menjadi seorang kupu - kupu saat membawakan lagu ' Wide Awake ' . Namun saat menerima penghargaan Katy tak sempat menukar pakaian tersebut .

Pakaian bermasalah itu merupakan salah satu dari tiga busana yang dikenakan Katy menghadiri acara di Toronto , Kanada , ini . Penyanyi" Part of Me " tersebut berpenampilan ala superhero Marvel dengan gaun hitam emas saat tiba di red carpet . Sebelum menyanyi ia memakai seluar hitam dengan atasan ketat warna khaki .





No comments:

Post a Comment

Designed By Seo Blogger Templates