Wednesday 19 February 2014

PANAS: Isteri bertudung kantoi bikin projek dengan kenalan pejabat ketika malam hari kekasih (14 Februari 2014)

Gambar sekadar hiasan.


BUTTERWORTH Lima wanita dan tiga lelaki berstatus isteri dan suami orang yang disyaki berkhalwat dengan pasangan masing-masing antara sembilan pasangan kekasih ditahan dalam Ops Jejak Kekasih di sekitar Seberang Perai di sini.

Dalam operasi hampir 10 jam berakhir pukul 3 pagi semalam itu, sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) menyerbu lebih 20 hotel di sekitar Bukit Mertajam, Prai, Berapit, Simpang Ampat, Tasek Mutiara dan di sini.

Ketua Unit Operasi JHEAIPP, Khairul Azman Azizan berkata, kesemua yang ditahan termasuk dua wanita warga Indonesia dan Thailand itu berusia antara 20 hingga 40 tahun.

“Pelbagai alasan diberikan mereka untuk melepaskan diri dalam operasi ini termasuk hanya keluar bersiar-siar dan berehat seketika di hotel kerana penat bekerja.

“Bagaimanapun semua itu helah semata-mata dan sebahagian besar daripada mereka yang ditahan juga dipercayai bermadu kasih dengan pasangan masing-masing tanpa pengetahuan suami atau isteri,” katanya kepada pemberita.

Pengakuan dari Liyana Abraham (bukan nama sebenar) :


"Kami mula bertukar2 sms dan sometimes dia akan call saya walau saya ada kat umah. Husband saya kerja x menentu kadang kena outstation sampai 4/5 hari. Saya kenal dia di pejabat saya. dimana saya hanyalah kerani dan dia adalah akautan. keliru kadang2 bila dia take care sgt pada saya. Dia mula panggil saya syg...syg dan syg. Begitu la tiap hari , sampai ada ketika saya bersama suami , saya bayangkan dia. Maklumlah tubuhnya yang sasa membuatkan saya terasa begitu....... Malunya saya. Segalanya bermula dengan satu sms yg merubah hidup saya pada malam 14 februari 2014..."syg,, kalau abg nak bersama syg boleh tak malam ni?" Saya x jawab sms tu ..saya diam aja..serba salah memandangkn saya isteri orang dan mempunyai seorang cahaya mata...x tahu nak jawab apa...anak saya sudah tidur waktu tu...
Secara tiba2 saya menekan butang reply handphone....BOLEH ...... sebentar kemudian ...sms lagi "bila syg?" kami bertemu di hotel 3 bintang Seberang Jaya, Pulau Pinang untuk bersama..." jelas Liyana Abraham..... 



"Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang buruk (yang membawa kerosakan)"
(Al-Isra, :32)



No comments:

Post a Comment

Designed By Seo Blogger Templates