Monday 17 March 2014

MH370: MH370 di 'hijack' pesawat USA ! Dunia di 'gula'kan dengan berita PALSU.

Pesawat milik penuh syarikat Malaysia Airlines kemungkinan besar dirampas oleh Pesawat Awacs milik USA.

Pesawat MH370 itu dikesan  radar tentera Malaysia selepas 3jam  ia " hilang dari radar awam" kerana transponder telah dimatikan ( BS) .



Hanya sistem jenis AWACS boleh menghilangkan frekuensi pesawat dari 'radar awam'.


Apa yang boleh membuat kapal terbang hilang dari radar awam dan pada 36,000 kaki tetapi masih boleh dilihat pada radar tentera?

 SATU PERKARA , dan ia kelihatan seperti UFO ( kerana ada yang membuat spekulasi ) hanya ia dipasang pada jet Boeing - antena pada pesawat Tentera Udara AS AWACS . Hakikat bahawa jet ini hilang dari radar awam kekal kelihatan pada radar tentera lebih mantap membuktikan dengan cukup baik kepada saya bahawa ini sememangnya merupakan satu rampasan AWACS.

Seperti yang kita lihat pada 9/ 11 di mana pesawat AWACS dilihat pada video kelihatan ia memerhatikan serta mengawal terhadap pesawat yang melanggar menara berkembar. Apabila pesawat itu terbang cukup jauh Barat, AWACS jelas cukup untuk menyekat kedua-dua radar awam dan tentera, mungkin kerana mereka memasuki zon di mana sudut kedua-dua isyarat yang masuk dibenarkan atas pembatalan serentak mereka. Itu adalah di mana pesawat itu akhirnya " hilang " selama-lamanya , satu jam selepas " rasmi" perbuatan lenyap .

Dalam senario ini, kita kini mengetahui bahawa Pesawat MH370 itu melakukan u -turn dan terbang ke tempat lain.Ini menunjukkan BAHAWA ia menyokong teori cerita AWACS admin .

Sumber : http://beforeitsnews.com/

Admin .

++Rotiburn


No comments:

Post a Comment

Designed By Seo Blogger Templates