Thursday 13 March 2014

MH370: Khairy Jamaludin anggap bomoh karpet " Memalukan " ?


Menteri Belia dan Sukan Yb Khairy Jamaluddin hari ini menyelar tindakan bomoh dalam membantu kehilangan pesawat MH370, beliau menganggap tindakan bomoh melakukan upacara dengan menggunakan carpet amat memalukan, di mana video upacara tersebut tersebar secara meluas di laman sosial.
Beliau menyatakan kekecewaan nya itu melaluai " Tweet " di Twitter beliau petang tadi, dan beliau telah meminta Menteri Agama Datuk Seri Jamil Khir memantau cara -cara yang di lakukan oleh bomoh ini.

Cara aksi bomoh yang melakukan upacara mengesan pesawat MH370 telah menjadi " Perodi " kepada rakyat Malaysia mereka menganggap perkara tersebut seseolah main-main dan tidak serius, berbagai perodi yang di timbul kan akibat dari perkara tersebut.




Namun pada pendapat admin tidak salah mungkin , bomoh-bomoh ini melakukan cara mereka dalam mencari di mana pesawat MH370, ini mungkin kebolehan yang mereka ada, soal perkara ini syirik atau tidak ini antara beliau dengan yang maha esa, jika di ikutkan waktu ini dah agak kritikal pesawat itu sudah 5 hari hilang, apa lah nasib mereka jadi tidak salah mereka berikhtiardan tak perlu lah orang ramai nak perli atau buat perodi.

Ini hanya lah pendapat admin adakah anda pembaca semua bersetuju dengan Yb Khairy atau pun sebalik nya, apa-apa pun sama- sama kita doa dalam mencari MH370.


No comments:

Post a Comment

Designed By Seo Blogger Templates