Saturday 7 September 2013

Monyet Di China Mengigit Kemaluan Bayi



Monyet Di China Mengigit Kemaluan Bayi- kesian bila mengenang kembali jika kita seorang ibu kepada bayi tersebut, kadang-kadang kita terleka dengan perkara yang tidak diigini semua akan berlaku. dari maklumat yang admin perolehi Serangan ini berlaku di Guiyang Qianling Wildlife Park, wilayah Guizhou, China. Kejadian berlaku semasa si ibu sedang menukar lampin bayinya. Menurut laporan, keadaan bayi tersebut adalah stabil dan tidak membahayakan nyawanya.

Jumlah monyet di zoo tersebut kian meningkat secara mendadak dari 70 hingga 500 ekor dalam beberapa tahun ini. Monyet-monyet tersebut diberi makan sebanyak 3 kali sehari. Namun para pengunjung juga dikatakan suka memberi makanan kepada para monyet itu walaupun amaran sudah diberikan.

Menurut laporan lagi, jumlah serangan monyet di kawasan itu semakin meningkat saban hari.


apapun pun abang burn pesan jaga lah anak tuh elok-elok, kalau nak tukar lampin pun pergi tandas ke tempat rehat ke, yang pergi tukar di tempat monyet tuh sapa suruh. tapi kadang-kadang bila abang burn fikir balik la, zoo di china ni tak ada sangkar ke untuk elak perkara yang tak diingini berlaku, maksudnya kalau di malaysia pengunjung hanya boleh lihat haiwan-haiwan di luar sangkar sahaja. tapi di china tak ada ke? apapun doakan bayi itu cepat sembuh okeh? kesian bayi tuh. 


No comments:

Post a Comment

Designed By Seo Blogger Templates